پاورپوینت فصل دهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار الوداری (سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازایابی)

    دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: سیستم بازاریابی سیستم اطلاعات بازاریابی سیستم برنامه ریزی بازاریابی سیستم سازمانی بازاریابی سیستم کنترل بازاریابی ارزیابی سیستم های بازاریابی مزایای سیستم های پشتیبانی تصمیم های بازاریابی سیستم های توزیع سیستم بازاریابی عمودی سیستم بازاریابی افقی سیستم بازاریابی چند کاناله انواع مدلهای بازاریابی مدل موقعیتی بازار- محصول ماتریس گروه مشاوره بوستون (مدل BCG) مدل تجزیه تجاری جنرال الکتریک مدل استراتژی عمومی پورتر نقاط قوت مدل های بازاریابی نقاط ضعف مدل...

الگوریتم زمانبند چندگانه برای کنترل همزمانی سیستمهای پایگاه داده موازی

    فهرست مطالب چکیده 1) مقدمه 2) زمینه بحث 2.1) تعاریف پایه ای 2.2) سیستمهای پایگاه داده موازی 2.3) مثال انگیزشی 1) پردازش تربیتی اطلاعات 2) ترافیک ورودی و خروجی اجتناب ناپذیر. 2.4) مدلی از سیستم پایگاه داده موازی 2.5) الگوریتم و استدلال SR پیشنهادی 2.5.1) شبه پی در پی پذیری در پایگاه داده موازی (PDQ-SR) 2.5.2) قضیه PDQ-SERIALIZABILTY پیشنهادی 2.5.3) تایم استمپ بیس (TIMESTAMP BASED) الگوریتم کنترل همزمانی زمانبند چندگانه 2.5.4) صحت الگوریتم TMCC 3) نتیجه گیری مراجع چکیده: تلاشها و تحقیقات توسعه یافته در طول دهه اخیر از سیستم پایگاه داده موازی یک واقعیت ساخته است. الگوریتم کنترل همزمانی...